23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Legetøjskæder: Nettet er fremtiden

Danskerne køber hovedsageligt legetøj til børn på nettet. Tre forhandlere er blevet adspurgt, hvordan de mærker det.

Ifølge Søren Blangsted, der er salgsdirektør i Top-Toy, der driver Fætter BR og Toys "R" Us, mærker de, at der i høj grad handles mere og mere på nettet, og de har styrken ved at have både webshop og fysiske butikker. Det skriver Fyens Stiftstidende.





Torben Hjort, der er salgschef for Fætter BR-butikkerne på Fyn, Sjælland og i Sønderjylland, siger, at de har flere kunder på nettet, men færre i butikkerne.





Indehaveren af Legekæden i Odense, Annette Lund, fortæller, at de ikke mærker færre kunder i butikker, men er i gang med at lave en webshop.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.16